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Warhammer 40,000: Space Marine 2 recebe Patch 4.5 com Neo-Volkite Pistol e mais

A Focus Entertainment e a Saber Interactive anunciaram que o patch 4.5 está disponível para Warhammer 40,000: Space Marine 2.

Além de trazer uma nova arma secundária para todos os jogadores, o patch 4.5 fornece melhorias para algumas armas primárias e aborda uma série de bugs e problemas de conexão.

A nova arma é a Neo-Volkite Pistol, uma poderosa arma de raio térmico, que está disponível para as classes Assault, Vanguard e Bulwark. Ao contrário de outras armas, a pistola dispara um raio de calor em seus inimigos, causando dano térmico acumulativo. Focar em um inimigo aumentará o dano — até gerar uma explosão localizada para causar dano enorme ao seu alvo e a todos os inimigos próximos.

Observe que a pistola Neo-Volkite só estará disponível no modo Operations por enquanto, enquanto a desenvolvedora continua experimentando seu balanceamento no PvP. Ela será adicionada ao modo Eternal War na próxima grande atualização, junto com um novo mapa Operations, um novo inimigo e os cosméticos Dark Angels.

Veja os patch notes na íntegra a seguir (via site oficial).


BALANCING TWEAKS

Weapons (Operations mode only)

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PLASMA INCINERATOR

Slightly reduced amount of heat generated by normal and charged shots for versions:

– Master-Crafted – Alpha

– Salvation of Bakka – Alpha

– Gathalamor Crusade – Alpha

Fixed a bug that would cause several versions not producing heat at all.

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BOLT SNIPER RIFLE

 Fire rate increased from 50 to 60 rounds per minute.

 Headshot bonus increased from x2 to x2.5.

 

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OCCULUS BOLT CARABINE

 Scope added

 Headshot bonus increased from x1 to x1.33

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BOLT CARABINE (SMG)

 Adjusted damage falloff curve: Base damage increased by 50% for the first 10 meters, after that, the damage drops to the original pre-patch value.

1.png

AUTO BOLT RIFLE

 Max ammo increased by 1 magazine for each version.

GENERAL FIXES

– Fixed a bug causing unlocked DLC cosmetic items to get locked again after a restart.

– Fixed a bug causing the Sniper perk “Targeted Shot” to not work after swapping weapons.

– Fixed a bug causing the Sniper invisibility not getting removed after a shot in rare cases.

– Fixed a bug preventing players from muting the others in PvP.

– Fixed several perks not triggering correctly from enemy kills.

– Fixed a bug that prevented certain weapon perks from triggering correctly when reaching a specific HP threshold.

TECH IMPROVEMENTS

– Crash fixes and general stability improvements.

– Fixed server disconnects with unstable user connection.

– General connectivity improvements.

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